سالگرد بزرگداشت دکتر کامیاب افتخار دیار تالش








پره سر تــــــالـــــــــــــــــــــــــــــش ایران

مراسم اوّلین سالگرد درگذشت : دکتر امیرفرهنگ کامیاب : افتخار دیار تالش
روز : جمعه بیست و نهم فروردین 1393 { پره سر " ملامحله }
ساعت 17-15 بر سر آرامگاهش به سوگ مینشینیم
تشریف فرمایی شما باعث شادی روح آن مرحوم و تسلّی خاطر بازماندگان خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

فرانک کامیاب
ساعت12:43---12 آبان 1393

باورم نشد که رفتی ، باور نخواهم کرد
بی تو درک نمی شود این لحظات بی روح و سرد
نمیگنجد این فاجعه در اندیشه و فکرم
فاجعه بیان کوچکیست از این اندوه دردناک و مبهم
...
رفتن تو حق نبود ، نمیبخشم این ناهنجار نهفته در بهار سیرت خزان را



پاسخ: روحش شاد یادش گرامی


امین
ساعت9:56---3 ارديبهشت 1393
سلام جناب شرفی
دولتی هستم، مارو که قبول نداری به دوستی

اما موردی هست که فکر میکنم فقط شما و امثال شما شایسته پیگیریش هستید
با جناب آزموده صحبتی مختصر داشتم در مورد ویژه نامه پره سر
مواردی هست که باید بررسی بشه، مثل تامین مطالب (که حجم زیادیش توی سایت من هست و خود جناب آزموده هم گفتن مورد زیادی نیست) و پیگیری فروش و تامین هزینه با جذب تبلیغات و امثالهم
من خودم پیگیر این موارد میشدم اگر فرصتی برام باقی بود، مطلع هستید که سرباز هستم در مشگین شهر
شماهم اگر تمایلی دارید با جناب آزموده صحبتی داشته باشید تا بررسی جامع تری انجام بشه

تشکر


سجاد.س
ساعت19:40---28 فروردين 1393
خدایش بیامرزد، خانه اش جاوید آباد.

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد گمان مبر که مرا درد این جهان باشد
برای من تو مَگِریْ و مگو: «دریغ! دریغ!» به دام دیو دراُفتی دریغ آن باشد
جنازه‌ام چو ببینی مگو: «فراق! فراق!» مرا وصال و ملاقات آن زمان باشد
فروشدن چو بدیدی برآمدن بنگر غروب شمس و قمر را چرا زیان باشد؟
کدام دانه فرورفت در زمین که نرست؟ چرا به دانه انسانت این گُمان باشد؟!
تو را چنین بنماید که من به خاک شدم به زیرِ پایِ من این هفت‌آسمان باشد. دیوان شمس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 فروردين 1388برچسب:سالگرد کامیاب,دکتر کامیاب,مرحوم دکتر امیر فرهنگ کامیاب,ساعت 1:21 توسط سید صلاح الدین شرفی| |